joi, 7 februarie 2013

Zambetul

                      De pe fata persoanei care te intampina la o firma care presteaza servicii este cheia afacerii . Cred eu . Adeseori suntem intampinati de persoane ursuze , morocanoase , care aproape ca urmeaza sa-ti dea si doua palme daca ai un punct de vedere diferit .
                      Telefonul sotiei mele a inceput sa bazaie , gajaie , intrun cuvant nu mai functioneaza cum ar trebui. Caut pe internet o firma care asigura service pentru Nokia in Cluj . Sun sa obtin detalii . La telefon , un domn cu o conduita ireprosabila , amabil si dispus sa-mi ofere toate informatiile necesare . Un domn care stie ca orice client este important . Pentru ca un client multumit va aduce intotdeauna un altul . Imi face precizari despre adresa si orarul de functionare .
                      Peste o ora si jumatate ajung in Marasti , pe strada Ciocarliei 43-45 , la sediul firmei Cordon Electronics . Domnul ,(regret ca nu i-am retinut numele) , ma intampina cu un zambet si , amabil , imi explica modul in care poate fi reparat telefonul , timpul legal al reparatiei si cel estimat . Raspunde tuturor intrebarilor , fara a face binescuta grimasa ,,bine ma, mai ai multe intrebari? ''.
                     Firma asigura service in garantie si post garantie pentru mai multe marci cum ar fi : Nokia , HTC , Huawei , ZTE , Motorola , Evolio , HP . Mai multe detalii aici : http://www.cordongroup.ro/index.php?pg=accueil .
                     Jos palaria , domnu' !
                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu