marți, 5 martie 2013

Artizanat

                      Se numeşte tot ce îşi face omul cu mâna lui . Iată două exemple :


                     O blondă foarte arătoasă merge la medic . Acesta îi cere să se dezbrace . Începe să o mângâie pe fund şi întreabă :
                     - Ştii ce fac acum ?
                     - Da , răspunde blonda , verificaţi dacă nu am vreo problenă renală !
                     - Bravo , zice medicul . O întoarce cu spatele şi îi cere să se aplece . O mângâie pe sâni :
                     - Dar acum ?
                     - Verificaţi să nu am noduli la sâni !
                     - Bravo !  O încalecă şi întreabă iar :
                     - Acum ştii ce fac ?
                     - Da , luaţi SIDA !



                     O doamnă pleacă pentru câteva zile de acasă cu treburi de serviciu . La întoarcere îl întreabă pe fiul său de câţiva anişori :
                     - A fost vreo femeie pe la noi cât am fost eu plecată ?
                     - Da , răspunde băiatul .
                     - Şi tati ce a făcut ?
                     - Păi , a luat-o în braţe . Şi a pupat-o ! Şi ....
                     - Opreşte-te ! Lasă că îmi spui continuarea mâine , când vin bunicii la masă !
                     A doua zi , de faţă cu bunicii , doamna reia discuţia :
                     - Ia spune-mi puiuţ , cât a fost mama plecată a fost cineva pe la noi ?
                     - Da , a fost o tanti !
                     - Şi tati ce a făcut ?
                     - Păi , a luat-o în braţe şi a pupat-o !
                     - Şi apoi ? întreabă doamna nerăbdătoare .
                     - Apoi i-a făcut ce ţi-a făcut dumitale poştaşul săptămâna trecută ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu