joi, 11 aprilie 2013

Banca

                      Îţi poate face surprize , plăcute sau nu , ori de câte ori te aştepţi mai puţin . Şi nu vorbesc despre cea pe care stau vara pensionarii în parc , ci despre cea la care facem cu toţii diferite operaţiuni cu bani . Ai noştri sau ai ei , depinde de la caz la caz . Despre atenţia deosebită pe care ne-o arată această instituţie nouă , clienţilor care le umflăm cifra de afaceri în fiecare zi , am mai scris aici : http://gigitepus.blogspot.ro/2013/02/caldura.html .
                      Întro zi de vineri , în drum spre casă , intru la banca Transilvania , agenţia Billa (pe Calea Floreşti) să cer şi eu un extras de cont . În timpul în care  eram în bancă , la coadă , (oare cum se face că tot timpul la bancă este coadă ?) îşi fac apariţia nişte domni care au început să alimenteze cu bani cele două bancomate din dotarea agenţiei despre care cu onor vă povestesc . Şi ghiciţi ce s-a întâmplat : singura uşă de acces a fost încuiată pe durata operaţiunilor mai sus amintite . Nu mi-a venit să-mi cred ochilor , urechilor şi celorlalte organe componente : persoanele care şi-au terminat treburile nu au putut ieşi preţ de câteva minute . Efectiv am fost sechestraţi ! De neimaginat pentru mine o astfel de situaţie . Cum îşi poate permite cineva să mă ţină închis în bancă , fie şi pentru 5 secunde , împotriva voinţei mele ?
                       Când mi-a venit rândul , am întrebat-o pe doamna de la ghişeu despre uşa încuiată . Cu o mină gravă mi-a răspuns fără nicio legătură cu întrebarea , dar politicos :
                       - Vă daţi seama câţi bani se manevrează aici ?
                       - Nu mi-aţi răspuns la întrebare , insist eu .
                       - Aşa este regula ! Uşa trebuie să fie încuiată pe timpul alimentării cu bani a bancomatelor ! O facem şi pentru siguranţa dumneavoastră !
                       - Dar cum vă permiteţi să mă obligaţi să nu ies în tot acest timp ? Cu ce drept ? Unde scrie chestia asta ?
                       - În regulamentul intern al băncii !
                       - Pot să văd şi eu ? De ce nu este afişat undeva ? De ce mă puneţi în faţa faptului împlinit ? Este legal acest lucru ?
                       - Da , este legal ! Regulamentul este pentru funcţionarii băncii şi nu aveţi acces la el .
                       - Bine , mulţumesc ! am spus , deşi nu eram nici pe departe mulţumit nici de ceea ce s-a întâmplat şi nici de explicaţiile primite .
                       Am plecat uimit . Odată ajuns acasă am trimis un e-mail la serviciul clienţi al băncii cu aceleaşi întrebări . Răspunsul l-am primit abia joi , telefonic , pe când eram deja convins că am vorbit (scris) în pustiu . Am fost sunat de un domn de la agenţia Billa care şi-a cerut scuze pentru incident şi a fost deosebit de abil în a nu-mi da răspunsuri la întrebările simple puse : este legal să mă reţină , şi pentru o secundă , în clădirea băncii ? De ce nu sunt informaţi clienţii , dacă răspunsul este afirmativ , despre posibila ivire a unei astfel de situaţii ? De ce mă pun în faţa unui fapt împlinit , fără să-mi dea posibilitatea de a alege pentru propria persoană ?  Răspunsurile sale au fost pe alocuri amuzante : ,, ne cerem  scuze că a-ţi fost nevoit tocmai dumneavoastră să aşteptaţi un timp scurt , dar aşa este procedura . Şi poliţia verifică dacă pe timpul alimentării cu bani a bancomatelor uşile sunt încuiate ! "
                      Cu clienţi înăuntru ?  Ce abureli ! Tocmai dumneavoastră ! te face să te simţi important ! Ha , ha , ha ! Încearcă să te întoarcă din vorbe !
                       Ce ziceţi de ceastă situaţie ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu