miercuri, 1 mai 2013

Digi

                      După ce v-am spus ieri cum este să te laşi jumulit pentru o cauză nobilă , pe când te bucuri şi tu că ai intrat în rândul lumii şi vezi programe tv transmise în format digital , iată că ..... te umflă râsul , când te aştepţi mai puţin !
                      Deşi am semnat un contract cu Digi în care eu mă oblig să plătesc lunar iar ei să-mi asigure televiziune , internet şi telefonie , în mica şi prea frumoasa noastră ţară fiecare face exact ceea ce doreşte . Adică fiecare mare furnizor de televiziune , vreau să zic . În timp ce primăvara se chinuia să ajungă şi pe la noi , o parte din canalele tv la care mă uit cu mare plăcere au început să fie criptate . Este vorba despre History Channel , Viasat History şi Transilvania Live . Poate mai sunt şi altele , dar la astea am remarcat eu schimbarea : de la jumătatea lunii aprilie acestea sunt codate . Norocul meu este că am decodor pentru HBO , Cinemax şi Digi Film şi spre satisfacţia mea le pot viziona şi pe cele mai sus menţionate . Dar faptul rămâne : Digi modifică pachetul de programe după cum doreşte muşchiul său . Cu siguranţă că printre sutele de rânduri scrise cu litere minuscule în contractele noastre există cel puţin un paragraf care îi permite să facă ce vrea , când vrea . Sau , poate nu ?
                        Întro ţară strâmbă cu legi strâmbe parcă şi dreptatea şchioapătă uşor . Probabil că programele criptate şi pentru care trebuie să plăteşti suplimentar vor fi eliminate din grilă uşor-uşor . Sunt promovate în schimb cele proprii . Baiul este altul : sunt zone întregi unde nu are acces concurenţa (mă refer aici la televiziunea prin cablu) . Este uşor să faci ce vrei tu atunci când eşti singura opţiune a clienţilor .
                        Oare cum am putea să le întoarcem respectul pe care ni-l arată , să le plătim cu aceeaşi monedă ? Voi ce părere aveţi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu