vineri, 12 iulie 2013

Apocalipsa

                      După şoferi este documentarul românesc pe care l-am văzut joi seara pe HBO . Fiecare oraş are traficul pe care îl merită , pare că vrea să ne spună Alexandru Solomon . Deşi este pe ecrane din 2008 , eu abia acum l-am văzut ! Da , puteţi zâmbi , ştiu şi eu bancul ăla cu ,,eu abia acum am aflat !" .
                      Să revenim : aglomeraţia grozavă din Bucureşti este dublată de lipsa de respect reciproc a participanţilor la trafic . Sunt imagini grăitoare din maşini diferite . Şoferii au poveşti şi atitudini diferite , dar nu poţi să nu observi că sunt cu toţii deranjaţi de ceea ce li se întâmplă .
                     Trailer-ul filmului îl puteţi viziona aici .
                      Mai este ceva de făcut ? Habar n-am ! Sincer nu cred că este posibil să mai întorci din drum pe acei care încadrează oamenii după maşina pe care o conduc . Este o doamnă în documentar care atinge acest subiect şi , după cum probabil a-ţi ghicit , nu este româncă .
                      Este trist că aceste apucături dincolo de lege , bun simţ şi cei şapte ani de acasă se fac tot mai simţite şi în frumosul Cluj , deşi foarte mulţi susţin că nu are nimic în comun cu Bucureştiul . Un răutăcios ar putea spune că în ambele oraşe locuiesc români , dar cum eu nu cunosc pe nimeni care vorbeşte aşa , o să vă las pe voi să vă formaţi propria opinie uitându-vă pe stradă , la traficul din localităţile unde trăiţi .
                      Închei aici şi vă doresc drumuri bune !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu