joi, 11 iulie 2013

Revedere



                                 După aproape 10 ani (ar mai fi fost câteva luni) am avut plăcerea să-mi revăd un vechi prieten care trăieşte şi lucrează în Spania fix de atunci de când nu ne-am văzut . Viaţa a trecut peste noi cu bune şi cu rele şi am fost realmente emoţionat şi încântat deopotrivă să stăm de poveşti vreo două ore . Ne-am trecut în revistă , pe repede înainte , momentele pricipale din ultimii ani , la proiecte de viitor nu am ajuns (cel puţin eu) şi timpul a zburat . Din motive obiective nu am putut să zăbovesc mai mult şi sper că am fost bine înţeles în această privinţă .
                                  Vreme trece , vreme vine ...... . Suntem atât de cuprinşi de evenimentele cotidiene încât aproape că nu sesizăm trecerea timpului . Pe de altă parte , dacă am reuşi să oprim toate ceasurile lumii , orologiul biologic tot nu se va opri . ....... . Cred că am luat-o prin ....boscheţi deja .
                                  Să revenim : prietenul despre care vă spun este un bun exemplu de perseverenţă şi seriozitate , care dovedeşte încă o dată că stă la îndemâna noastră , a fiecăruia , să atigem ţelurile pe care ni le propunem . Toată chestia este să avem grijă ce ne dorim ! 
                                  Adi , mi-a făcut mare plăcere să te revăd şi sper ca data viitoare să facem o petrecere pe cinste ! Numai bine şi să umbli sănătos !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu