miercuri, 14 august 2013

Restaurantul

Chios situat în parcul central din Cluj Napoca nu este un loc unde să mergeţi la o bere, aşa cum este recomandat pe căldurile din luna august sau pentru o cină. Singuri sau însoţiti, evitaţi o semenea alegere. Am fost eu întro seară şi nu am fost mulţumit de cum au evoluat lucrurile. Iată motivele:
În momentul în care intri pe teritoriul restaurantului, gaşca de ospătari te urmăreşte (din ochi) să vadă a cui victimă urmează să fii; dacă faci parte dintr-un grup mai mare de patru persoane, ai plăcuta oportunitate de a-ţi lipi două mese, pentru a încăpea cu toţii. Chelnerul te răsplăteşte cu o privire bovină şi după ce te aşezi, deşi în jurul mesei sunt cinci persoane, îţi aduce plin de greaţă, trei meniuri. Că no, probabil că nu ştiu toţi să citească şi astfel salvează aparenţele. În tot acest timp, o gaşcă înarmată cu instrumente muzicale şi microfoane face un tărăboi de nedescris. Volumul este atât de mare încât ştii de la început că o să fii răguşit la plecare de la atâta ţipat pentru a te înţelege cu ceilalţi. Spre surprinderea mea, terasa se umple rapid şi ceilalţi nu par impresionaţi de cele ce v-am scris mai sus. Bine că sunt eu deştept! :)
Ospătarul continuă să se încrunte de fiecare dată când se apropie de noi, nu a făcut absolut nici o încercare de a servi pe fiecare în parte cu ceea ce a comandat, mulţumindu-se a le îngrămădi pe toate pe una din mese. Gustul mâncării a lăsat de dorit, am avut parte şi de o porţie de manele (sau mai multe, asta era ultima mea problemă). Noroc cu berea că a fost rece şi bună. Dacă mai adug invitaţia la sex scrisă cu litere mari de o palmă pe uşa principală de la toaletă mă apropii de tabloul complet. Nu în ultimul rând, parcă şi clienţii ....
Concluzie: Chios este o terasă cel puţin dubioasă! Cine nu crede este invitatul meu să verifice, dar eu v-am spus!
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu