sâmbătă, 28 septembrie 2013

Speranță

                    ,,Dă-mi Doamne viață încă niște ani ,
                    Și țării mele minima dreptate ."

                    Adrian Păunescu

                   Un poet român cu o forță remarcabilă , scria aceste versuri pe patul de spital , cu puțină vreme înainte de trecerea sa în neființă . Gânduri diferite reunite întro poezie din 2010 , care , zic eu , este încă de actualitate . Întrebarea este următoarea : suntem noi atât de educați încât să asociem binele țării noastre cu binele personal ? Tare mă tem că nu și în acest caz , ne merităm soarta .

Un comentariu:

  1. Alin , îţi mulţumesc pentru aprecieri şi pentru cuvintele faine .După cum se poate observa , şi eu sunt la început de drum dar o să-ţi spun ,,bine ai venit!" .

    RăspundețiȘtergere