luni, 14 octombrie 2013

Serialul

                    Pe care l-am văzut în ultimele două săptămâni este ,,Breaking Bad". Cinci sezoane, șaizecișitrei de episoade, peste cincizeci de ore de film, am fost pur și simplu prizonierul lui Walter White .


                       Primul episod a fost difuzat pe 20 ianuarie 2008 iar ultimul pe 29 septembrie 2013, filmările au durat peste șase ani. Eu am fost mai norocos, l-am văzut în doar 15 zile. Povestea  este următoarea : un profesor de colegiu, geniu în chimie, care are un fiu cu probleme de sănătate și soția gravidă primește o lovitură neașteptată: este diagnosticat cu cancer la plămâni. Asigurarea medicală nu acoperă în totalitate tratamentul necesar și soluția găsită este de a produce metamfetamină. Acesta este începutul unei povești uimitoare, care recunosc, m-a prins foarte tare. De la dezbateri morale, gen ce este bine și ce nu, până la motivarea că face totul pentru ca familia să aibă cu ce trăi după moartea sa; cumnatul este  agent special fix la agenția antidrog, ceea ce pune sare și piper peste relațiile celor doi. Nu mi-am propus să scriu aici o cronică de film, așa că vă invit, pe cei care nu l-ați văzut, să nu mai pierdeți vremea. Merită.

                       ,,Cei care au urmarit cu sufletul la gura serialul "Breaking Bad" au facut acum un gest unic pentru personajul lor preferat, Walter White. Ei au publicat un necrolog in ziarul "Albuquerque Journal", in care isi exprima regretul pentru moartea personajului principal, Walter White, cunoscut si ca Heisenberg, scrie news.com.au. Orasul american Albuquerque este cel in care se desfasoara actiunea acestui serial care a captivat telespectatorii din intreaga lume. In poza de la necrolog poate fi vazut actorul Bryan Cranston, cel care il interpreteaza pe Heisenberg."

                         Sursă foto.  Sursă citat.


                       


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu