miercuri, 29 ianuarie 2014

Aniversarea

                             Unui an de existenţă a acestui blog este azi. Fix acum un an încercam, timid, să pătrund într-un spaţiu nou, care este pentru mine un fel de jurnal în care îmi notez gânduri şi atitudini, stări de spirit, tristeţi şi bucurii. Sunt onorat să împart aceste trăiri personale cu voi, cititorii postărilor mele şi profit de ocazie să vă mulţumesc pentru timpul acordat mie şi răbdarea cu care citiţi toate cele scrise de mine!
                              364 postări, peste 19.300 de afişări de pagină, Google PageRank 2/10: cam aşa arată, din punct de vedere statistic, blogul meu! Prind experienţă în fiecare zi atât în mânuirea tastelor cât şi a ideilor, a modului în care prezint o chestiune sau alta. Nimeni nu s-a născut învăţat şi pentru cineva ca mine, care nu are nimic în comun cu arta scrisului, consider că este un pas înainte. Cu bune şi rele, din păcate mai mult critic, mă enervez adeseori din cauza nedreptăţilor mai mici sau mai mari din jurul meu. Faptul că am aici posibilitatea să scriu despre ele mă ajută să-mi găsesc un echilibru, atât de necesar uneori. Desigur că v-aş fi recunoscător dacă mi-aţi scrie la comentarii ceea ce credeţi despre cele scrise sau aşa, în general, despre mine sau despre lume... :))
                             LA MULŢI ANI, gigitepuş.blogspot.com!
                           
                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu