vineri, 31 ianuarie 2014

Cazare

                    În zona litoralului românesc nu este complicat de găsit, să pleci însă mulțumit de serviciile oferite după ce ai făcut o alegere sau alta, ei bine, asta este o cu totul altă chestiune! Ca pățitul nu știe nimeni! :)
                    Dacă în timpul verii, chiar și toamna uneori, ofertele copleșesc adesea cererea, cu totul diferit stă chestiunea în timpul iernii. Și dacă ești nevoit să rămâi peste noapte, undeva pe litoral, în sezonul rece, ce-i de făcut? Răspunsul este simplu: cauți pe internet pe cei care oferă asemenea servicii tot timpul anului, de unde trag eu concluzia că dacă nu ești  prezent și în această lume virtuală, nu exiști!
                    În acestă primă lună a acestui an am ajuns la pensiunea cotată cu trei margarete a domnului Constantin Giurgea din Eforie Nord, pe nume La Famiglia. Ireproșabil comportamentul domnului Giurgea, politicos și jovial, cu o artă (studiată?) de a spune clientului exact ceea ce dorește să audă. Am poposit în camera 23, unde totul era în regulă, exact ca în fotografiile de mai jos: căldură, televizor, frigider, baie proprie, lenjerie curate și neuzată, ......, chiar și uscător de păr!



                     Am avut posibilitatea să parchez mașina în curte și asta m-a ajutat să am o grijă mai puțin. Deosebit de amabil, mi-a oferit posibilitatea de a beneficia de o reducere de 10% pentru serviciile de cazare din această vară, doar pentru că am fost clientul dumnealui pe timp de iarnă! Bun plan de marketing, zic eu!



                        Spațiile comune sunt invadate de plante, rețea wireless cu internet la discreție, ce să mai spun: recomand cu căldură și îmi face mare plăcere să scriu și despre lucruri pozitive, că de celelalte suntem sătui cu toții!



                         În concluzie, vă recomand să-i treceți pragul cu încredere, dacă aveți treburi prin zonă, sau, de ce nu, dacă doriți servicii de cazare pentru vacanță!

                        Sursă foto.



2 comentarii:

  1. Eh! Asa oameni ne trebuie.Asta ere ospitalitatea romaneasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da dom'le, uite ca se poate. Eu am fost in vara in Brasov si am schimbat cazari, pana m-am saturat de plimbat cu geanta-n spate

    RăspundețiȘtergere