joi, 30 ianuarie 2014

Murphy

                            Nu doarme niciodată şi despre acest aspect nu cred să mai aibă cineva îndoieli! Când ţi se strică ceva la maşină? Păi să vă răspund eu: sâmbătă dimineaţă, la ora 7.10, când afară plouă şi trebuie neapărat să pleci din localitate cu familia! După cum deja aţi ghicit, exact aşa am păţit eu acum două săptămâni, sâmbătă, înainte să se lumineze: am deschis geamul din faţă dreapta la maşină şi când am vrut să-l închid, s-a auzit un trosnet, apoi încă unul şi geamul a căzut în uşă! Afară ploua cu găleata, maşina era încărcată cu tot felul de cumpărături pe care trebuia să le duc la ţară pentru a fi pregătite pentru parastasul de a doua zi! Neplăcută situaţie!
                           L-am sunat pe cumnatul meu, care era deja plecat şi a făcut cale întoarsă pentru a prelua o parte din bagaje, plus soţie. Acum urmează cea mai tare încercare: pe cine să suni în week-end, la prima oră, care să se şi priceapă şă-ţi scimbe macaraua la Passat? Mai mult, nu toate magazinele sunt deschise sâmbătă.... Murpfy ăsta....
                           No bine, no! Toată chestia este să-ţi păstrezi calmul şi soluţia vine de la sine! Zis şi făcut! La ora 8.02 mi-am făcut curaj şi l-am sunat pe Iulian (Tzaga), un coleg de serviciu şi de forum. Cum care forum? Passat Forum ...das Auto! În momentul în care mi-a răspuns somnoros, am înghiţit găluşca! După scuzele de rigoare i-am spus ce şi cum mă face să-l deranjez. Din acel moment, lucrurile au decurs ireproşabil: Ţ a sunat la ceva magazin şi a comandat macaraua, a mers după ea şi apoi am mers la garajul său unde în circa o oră a rezolvat problema într-un mod profesionist! Priceput foc, cu scule adecvate, fără să ezite, totul a mers ca uns! Şi macaraua cea nouă la fel, nu degeaba a pus vaselină lichidă pe ici, pe colo! Mulţumit deplin! Morala poveştii: dacă aveţi nevoie de diverse chestii pe la maşină, cum ar fi diagnoză, leduri, audio, feronerie şi tot felul de alte chestii de fineţe, contactaţi-mă şi vă pun în legătură! A, era cât pe ce să uit: mulţumesc  Ţ!

2 comentarii:

  1. Oho, mulţumesc stimabile.....oricând cu placere şi mă bucur că te-am putut ajuta în timp util

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rândurile de mai sus reflectă modul în care m-ai ajutat să-mi rezolv problema întocmai și la timp, ca să zic așa! :)

      Ștergere