joi, 2 ianuarie 2014

Sondajul

                    De opinie este, după cum bine știți, o metodă de ....cercetare sociologică! Uau, ce chestii scriu de bună dimineață! :) No bine! Ce vreau să spun este faptul că am încercat să aflu părerea voastră despre cei care sunt perfect sănătoși, la minte și la trup, prea bine crescuți (educați) și, cum altfel, plini de sine și îngâmfați, posesori de mașini de toate felurile (au întâietate cei cu modele mai noi și mai ...bengoase!), care parchează pe locurile rezervate persoanelor cu handicap! Am postat aici, pe blog, o întrebare la care au răspuns doar 15 dintre voi, deși timpul la dispoziție a fost de fix două luni!
                     Rezultatul? Lucrurile stau cam așa: 11 dintre respondenți sunt enervați cumplit de faptele mai sus descrise, 3 ar dori să-i pupe pe făptași și unuia îi sunt indiferente aceste situații. Mulțumesc frumos celor ce au avut amabilitatea să răspundă!
                     Am totuși o nelămurire: oare de ce este așa mic numărul celor care au răspuns? Tema pusă în discuție este irelevantă pentru cei mai mulți dintre cititorii mei sau este complicat să răspunzi? Sau câte puțin din amândouă? Cine mă ajută?

2 comentarii:

  1. Inca o varianta: poate astia sunt toti cititorii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Sper că:
      1. asta este doar o glumă, bună, dar totuși o glumă!
      2. nu este crudul adevăr!

      Ștergere