sâmbătă, 1 februarie 2014

Biletele



                            De avion s-au mai ieftinit la WizzAir. Ca să fiu mai concret, costul total al biletului este în scădere uşoară, una din cauze fiind eliminarea taxei de plată online, cu cardul. Anul trecut, pe la început, când am cumpărat eu penultima dată bilete, pentru fiecare persoană, la fiecare zbor, dacă plăteai online cu cardul, indiferent de tipul acestuia, exista o taxă între 4 şi 8 euro. La dus-întors era o cheltuială suplimentară fix aiurea, în comparaţie cu alte cumpărături online unde nici nu s-a pus vreodată o asemenea problemă. Mai mult, perioada în care poţi face chek-in online a crescut de la 7 la 30 de zile, ceea ce te încurajează să alegi această metodă, dacă te gândeşti că tot ceea ce trebuie să faci este să-ţi întroduci singur datele de identificare şi să-ţi tipăreşti biletul, lucru care te scuteşte de plata a 10 euro de persoană per zbor.
                            Un lucru negativ este modificarea politicii de bagaje: bagajul de mână pentru care nu trebuie să plăteşti este de la an la an tot mai mic, aşa că, dacă sunteţi în situaţia de a călători cu această companie, fiţi atenţi la aceste detalii.
                            Una peste alta, asta am constatat eu, asta v-am scris aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu