luni, 24 martie 2014

Săptămâna

                     Trecută mi-am preschimbat permisul de conducere, lucru despre care am mai scris pe aici. Luni am depus actele necesare și, spre surprinderea mea, joi am primit actul , livrat la domiciliu prin Prioripost. Expeditivi, nu glumă, domnii polițiști!
                      Nu mică mi-a fost mirarea când am verificat ce și cum scrie pe el:

 
 
                      La numărul 4a este trecută data eliberării, iar la 4b data expirării! Se poate vedea cu ușurință că este valabil până în 2024, dar acest lucru este adevărat doar partial! Pe verso am constatat că este valabil până în 2024 pentru categoriile AM, B1, B și BE. Pentru toate celelalte, noul permis are valabilitate până în 2019.
 
 
 
                       Este incredibil, după opinia mea, cât de aiurea au rezolvat autoritățile această problemă. Cred că era mai corect și mult, mult mai simplu și mai pe înțelesul tuturor dacă valabilitatea cea mai mică dicta valabilitatea întregului act. Da, știu că șoferii profesioniști sunt obligați prin lege să facă analize medicale la fiecare 5 ani, iar ceilalți doar la 10, dar soluția aleasă mi se pare complicată în mod inutil. Cu siguranță vor fi încurcături în rândul șoferilor, timpul trece repede și, după cum bine știm, există destui căscați care nu vor întoarce permisul pe ambele părți și vor cădea cu ușurință în capcana întinsă cu bună știință de cei care au conceput noile premise. Nu le plâng de milă acelora, dar consider că întotdeauna cei plătiți din banii noștri trebuie să găsească soluții simple și la nivelul de înțelegere al tuturor, nu chestiuni complicate, care îi pot pune în situații delicate pe o parte dintre posesorii noilor acte. Cred că nu mai este nevoie să adaug că nivelul de cunoștințe generale al populației României este în cădere liberă, că acum au ajuns la maturitate toți cei care după bezna comunismului au crescut cu Adrian Copilul Minune și Salam la ProTv, cu Monica în patul lui Columbeanu, cu D.Diaconescu, etc și au avut drept modele de urmat exact ceea ce este mai bine cotat peste tot: banul, ceața minții, nerușinarea, tupeul și aș mai putea continua, dar no, deja este de ajuns pentru azi!  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu