duminică, 18 mai 2014

Aventura

                    Cunoașterii continuă în ziua a doua a evenimentului Vizită în HD. Soarele și-a făcut destul de timid apariția, în schimb proprietarul pensiunii ne întâmpină cu o vorbă bună și un zâmbet cald:



                       Ziua este destinată în întregime vizitării orașului Brad și împrejurimilor. Prima oprire, Muzeul Aurului:

                        


                       ... unde l-am avut gazdă (și ghid) pe primarul din Brad, domnul Florin Cazacu. În fața muzeului este o statuie faină, simbol al dacilor:



                           Următoarea oprire a fost la Țebea, unde am văzut Gorunul lui Horea:



                           ... și mormântul lui Avram Iancu:



                        A urmat Casa Memorială Crișan din satul Crișan, comuna Ribița:



                       Pe drumul de întoarcere am oprit la Mânâstirea Crișan din aceeași localitate:



                       ... și apoi la piscină, dar cum nu am avut costumele de baie la noi și se pregătea să pluouă, am amânat baia pentru data viitoare:



                       Pentru masa de prânz am poposit la o pensiune:



                   Știu, sunt primul care recunoaște că ...la tăți nii greu, dar no, ce să mai spun, nu la fel și nu la toți în același timp! După întoarcerea la bază, a urmat o seară în oraș despre care o să vă vorbesc cu altă ocazie.
                   Și totuși nu mă pot abține să nu vă spun că am avut bafta să fiu la locul potrivit în momentul potrivit: Castelul Corvinilor în Noaptea Muzeelor, în interior:



                    Sau din exterior:



                     Atât. :)











                          







                         

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu