duminică, 25 mai 2014

Parada

Automobilelor retro, ediția a VII-a, mașinile de altădată prin Clujul de azi, face parte din seria de evenimente pe care le putem grupa sub o singură expresie: Zilele Clujului 2014. Câteva zeci de bătrâne doamne și-au dat întâlnire în parcarea unui mall din imediata apropiere a orașului, sâmbătă dimineață, de la 11.

 
Cu toate că în prima parte a fiecărei zile de sâmbătă am program administrativ, am îmbinat utilul cu plăcutul și am dat o fugă, la propriu, să le văd. Faine unele dintre ele.
Renault Gordini, cred:
 
Citroen-ul ține aproape:
 
 
 
 
În imediata apropiere una mai cu fițe:
 
 
al cărei proprietar, cel mai probabil, a uitat cheile în contact dar, culmea, nu a uitat să pună un sistem antifurt pe volan (total neinspirat, după opinia mea!):
 
 
Oricum, faină mașină:
 
 
 
O mica buburuză verde:
 
 
care arată la interior așa:
 
 
și pe care, emoționat fiind (:)), am uitat să o trag în chip și din față! Ufff! Cel mai probabil era un mic Fiat, dar no, proba finală lipsește!
Într-un colț, la umbră, s-au strâns și trei motociclete:
 
 
Broscuțele au fost ...fără număr, fără număr:
 
 
 
 
Pe capota din față sunt însemne de apartenență la cluburi automobilistice de pe patru continente:

 
 
adică acestea:
 
 
Și cineva de peste Canal ne face onoarea să participle la evenimentul clujean:
 
 
Canalul Mânecii, desigur:
 
 
După cum ați putut vedea, cam incomode scaunele! :)
 
 
dar măcar are eșapamente faine!
Bineînțeles că nu puteau lipsi mașinile care au aparținut odinioară armatelor: a noastră
 
 
 
 
 
și a lor:
 
 
 
 
Mult mai războinică a lor:
 
 
 
Au mai fost și altele, dar eu vi le-am prezentat pe cele care mi-au plăcut mie, evident. Sunt absolut convins că bătrânele doamne au arătat într-un mare fel în parcul central al orașului, dar mno, nu le putem avea chiar pe toate! :))
 


 


 
 
 
 





 
 
 
 

 



 
 

 

 
 
 
 

Un comentariu: