sâmbătă, 16 august 2014

Elefant

Punct ro este un magazin online de cărți (și nu numai!) care nu cred că mai are nevoie de nicio prezentare. Am primit ieri, în 15 august, pe e-mail, un voucer care îmi da posibilitatea să descarc, în mod gratuit, o carte.




 Precizez că întotdeauna am apreciat persoanele care oferă cărți și nu fac trimitere la faptul că sunt gratuite (adică moca) pentru cei care primesc, ci la gestul frumos de a încuraja lectura, eu însumi citind cu mare plăcere. No bine, no, mi-am zis. Elefantpunctro nu este o persoană, dar o carte nu strică în biblioteca nimănui, chiar dacă fac acum referire la cea electronică! :)
Am trecut la fapte, am descărcat cartea Vieți secrete scrisă de Tatiana de Rosnay. După amiază  am început să o citesc și acum ajung la subiectul de azi: acțiunea cărții începe întro zi de 15 august! Asta da coincidență! :)
Este interesantă, o lectură plăcută, ca de vacanță de vară, a cărei acțiune începe într-un călduros august în Franța, în timpuri apropiate de cele prezente. Povestea unei familii este interesantă întotdeauna, nu?

2 comentarii:

  1. Eu tocmai am terminat de citit aceasta carte! ... pe 16 august.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce coincidență! :) Și eu am început lectura pe 15 și am terminat pe 16 august! Căteva gânduri legate de carte urmează pe blog.

      Ștergere