miercuri, 17 decembrie 2014

Strălucire







Și alte imagini care vorbesc ... fără cuvinte puteți găsi pe blogul lui Carmen

39 de comentarii:

  1. Strălucirea sărbătorilor de iarnă nu are pereche. Adevărat că este cea mai frumoasă perioadă a anului, mai ales în marile orașe.

    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase imagini! Orasul este impodobit cu bun-gust. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase şi strălucitoare luminiţe! Tare îmi plac!
    Anul acesta se poartă albastrul, observ!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este primul an în care este folosită această combinație, chiar sunt cârcotași care se întreabă: „iar alb-albastru?”. Și mie îmi plac! :)

      Ștergere
  4. Orasul s-a pregatit de sarbatoare ! Frumos!
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  5. O noua poveste de Craciun se scrie! :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  6. Intr-o zi de 17 decembrie, un oras frumos impodobit ce straluceste!

    RăspundețiȘtergere
  7. Clujul este un oraș superb. Împodobit de sărbătoare, într-adevăr strălucește :).
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
  8. ornamente de bun gust, care confera orasului un rafinament în plus.
    Happy WW ☺

    RăspundețiȘtergere
  9. Anul asta nu am iesit in parc la ceas de seara, luminitele imi plac, dar nu si gerul. Uneori nu e atat de frig pe cat de morocanoasa sunt ca trebuie sa imi pun multe haine pe mine. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Orasul e pregatit! Mai trebuie sa soseasca Mos Craciunl!

    RăspundețiȘtergere
  11. prea multa stralucire! o sa oboseasca ochisorii...ia sa-mi trimiti si mie o punguta de stralucire...:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe ornamente,îmi plac culorile!
    O seară excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  13. Albastră viață...
    Factura are cine o plăti - omul care a sărit să adune de pe jos bancnotele de 1 leu, aruncate de un tânăr. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omul despre care scrii nu face parte dintre cei pe care eu îi apreciez, dar trebuie să recunoști că 1) nu a sărit deloc, a răspuns într-un mod inspirat unei provocări și 2) reacția sa a contracarat cu oarecare succes disprețul tânărului plin de bani ....

      Ștergere
  14. Superbe imagini! Ce-mi place ca de cativa ani si orasele din Romania se intrec in a se impodobi pentru Craciun!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu știu dacă se întrec, dar devine deja o tradiție ... :)

      Ștergere
  15. Bună dimineaţa !
    Preocupat de serbările celor mici şi chinuit de o durere de spate, am uitat că este miercuri.

    Aici găseşti aspecte din preocuparea mea în Miercurea tăcută.http://abbilbal.blogspot.ro/2014/12/gata.html
    Să ai parte de o zi faină şi liniştită !

    RăspundețiȘtergere
  16. Steluce ce sclipesc acum in fiecare oras.Se simte atmosfera de sarbatoare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce frumos ai surprins luminitele!
    Am si eu in plan o plimbare nocturna alaturi de copii, dar nu stiu daca voi reusi sa si fotografiez ceva :)

    RăspundețiȘtergere