sâmbătă, 9 mai 2015

Evenimentul

„Alerg pentru spitalul de copii” organizat de mine azi în Parcul Central Siomion Bărnuțiu din Cluj a fost o mare încercare. Pfiuuuu! A fost bine, au venit persoane interesate să alerge și să facă o faptă bună în același timp, iar eu am spart gheața organizării unui eveniment public! :)


Am ajuns la locul anunțat la 8.30, să fiu primul, nu? :) Tricoul meu de organizator l-am făcut cadou fiicei mele, pentru a fi vizibile semnele distinctive ale evenimentului, 1 leu.org.


Am avut mari emoții: dacă nu vine nimeni? O soluție de rezervă exista, totuși: prindeam bannerul eu de un capăt și Georgi de un capăt și rugam pe un trecător să ne facă o fotografie! Spre ușurarea mea, au început să vină primii alergători:


Primul donator al zilei a fost Valentin, un fecior fain în vârstă de 8 ani


Le-am făcut cunoștință cu punguța fermecată și celorlalți, pe măsură ce au venit ...




I-am rugat pe toți să se apropie și am încercat (sper că am și reușit!) să le spun câteva lucruri despre proiectul la care sunt voluntar ...



Poza de grup este importantă! :)


I-am invitat pe toți să alergăm, simbolic desigur, în jurul lacului ....


Zis și făcut! :)




Un sprint final și am ajuns la linia de sosire, bucuroși de mișcare și de fapta bună făcută! 



Vă mulțumesc tuturor, oameni faini și sunt onorat că v-am cunoscut! Ne vedem în 6 iunie! :)

Suma strânsă este de 128 lei! Vă mulțumesc pentru gestul făcut și menționez faptul că, în total, în cele 5 orașe în care s-a desfășurat simultan acest eveniment s-au donat 11.032 lei! 

Pe final, dar nu în ultimul rând, am aflat de ce Valentin poate să alerge așa de repede, că nu l-am putut ajunge:
face karate și acolo îl învață să fie cel mai bun! :)















14 comentarii:

  1. Celelalte orașe au avut mai mulți participanți.
    Vreme frumoasă la Cluj...

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Felicitări pentru inițiativă, a scris și Groparu despre asta.
    2. Mi-ar fii plăcut să pot participa și io, alergam cu căruciorul electric după voi :D
    3. Vreau să contribui și io cu un euro de pe paypal, dămi o adresă de paypal. Multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos, sunt onorat! :)
      Pentru donații:
      IBAN RON: RO96 INGB 0000 9999 0484 9862 – Alexandru Zamfir
      IBAN EURO: RO79 INGB 0000 9999 0486 6173 – Alexandru Zamfir
      IBAn USD: RO26 INGB 0000 9999 0486 6157 – Alexandru Zamfir
      SWIFTCODE: INGBROBU
      paypal: alex@funvertising.ro

      Ștergere
  3. :))
    Ma bucur pentru tine.... și pentru toți oamenii faini ...
    Felicitări! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ce frumos! Bravo, felicitări!! :)

    RăspundețiȘtergere