luni, 4 ianuarie 2016

Leapșa

La care răspund azi este o provocare lansată de Mihaela Pojogu și precizez că este prima dată când particip la un astfel de joc. La rândul meu îi invit pe toți cei care doresc să răspundă, în continuare, la această provocare, pe bloguri sau chiar aici, la comenbtarii! 



Tema: Ce îți place, ce nu îți place! 

1. De ce ai blog?
În primul rând pentru mine este un bun mijloc de a imortaliza gânduri și experiențe pe care să le pot accesa peste ani, mirându-mă: ăsta sunt eu? :) Am tot timpul ceva de spus/scris despre ceea ce mă înconjoară, de bine sau de rău și consider că sunt, în marea majoritate a situațiilor, un bun observator. În altă ordine de idei, îmi doresc să intru în contact cu alte persoane, chiar dacă relația noastră (de cititor/blogger) este doar una virtuală.

2. De ce (nu) ai cont pe Facebook? 
Deoarece eu cred în gluma conform căreia „dacă nu ai cont pe Facebook, nu exiști!” :) Este un mod facil și modern de a ține legătura cu prietenii (și chiar cu rudele)! :)))))

3. De ce (nu) scrii cu diacritice?
Pentru că limba română are diacritice, nu?

4. De ce (nu) iti place blogul meu? Îmi face mare plăcere să citesc bloguri despre călătorii, cu multe fotografii și impresii despre fiecare loc vizitat! 

5. Iti plac pisicile?
Nu sunt favoritele mele. Am remarcat, amuzat, că în timp ce în România sunt mulți câini vagabonzi, în Italia se găsesc în această situație pisicile! :)))))) 

6. Iti plac cainii?
Da, dar sunt de părere că aceștia nu ar trebui să locuiască la bloc, dacă pot spune așa .....

7. Ce parere ai despre blanosii (caini, pisici) tomberonezi?
Sunt oarecum rodul indiferenței (inconștienței) umane, zic eu. Nu sunt de vină că sunt tomberonezi/e, ci doar victime ale abordării greșite a problemei existenței lor. 

8. Ti-ai dori sa te reincarnezi in caine sau pisica? Daca da, de ce?
Hmmmm, nu cred în povești de genul acesta. :)

9. Iti plac copiii?
Da, cu mici rezerve, să zicem! :)

10.Ce iti place mai mult, sa dormi sau sa mananci?
Grea alegere ..... să dorm!

11.Ce iti doresti cel mai mult si nu poti avea? 
Să mai am o dată 18 ani! :)

6 comentarii:

  1. În urmă cu 6 ani, lepșele se făceau prin nominalizare, mulți dintre nominalizați ignorându-le... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi este cunocut jocul de mai multă vreme, doar că eu nu am participat niciodată la el. Întotdeauna vor exista persoane care vor fi ultimii sosiți și persoane care să le spună bine ați venit .... :) Da, știu și despre nominalizări, dar eu (încă) nu am îndrăznit să fac asta, pe viitor, poate, cine știe, o să procedez altfel!

      Ștergere
  2. No, te-ai distrat putin! :))
    Ma bucur de participare, seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. E un hobby.
    2. Era obligatoriu sa am si eu. :))))
    3. Numai la postari scriu cu diacritice, la comentarii le folosesc rar.
    4. Imi plac pozele care spun ceva in general.
    5. Da
    6. Da.
    7. Nu trebuie sa existe pe strazi. Locul lor e in adaposturi.
    8. Nici eu nu cred. :))))))))
    9. Trebuie sa fie placuti in primul rand de parintii lor.
    10. Ambele, dar cu masura. :))))
    11. Sa vorbesc iar cu bunicii mei.

    RăspundețiȘtergere